7.23.2012
 Z soboty na niedzielę w sąsiedniej wiosce odbyło się wielkie wydarzenie o nazwie wioskowa potupaja. Nasi chłopcy ubrali kolorowe koszule, postawili włosy na żel i poszli pląsać w rytm starego-nowego hitu puszczanego na rzeczonej dyskotece już od kilku lat (owego hiciora można znaleźć np. tutaj).

 Finał dyskoteki korzystny dla naszych - po stronie Tamtych (istot ze wsi sąsiedniej) dyskoteka zakończyła się bilansem czterech rozwalonych głów, pięciu rozciętych łuków brwiowych i dwóch złamanych nosów. Nasi zanotowali jedynie parę siniaków i jeden nos do kompletnej renowacji. Jednym słowem pełna victoria!

 Następna dyskoteka odbędzie się w czasie bliżej nieokreślonym. Niestety imprezowicze zdołali już wyrwać wszystkie sztachety z płotu otaczającego dyskotekę. Do czasu postawienia nowego płotu organizowanie kolejnych potupaj zostało zawieszone.

 Opowieści nie-z-tej-ziemi o latającym po sali wyrwanym sedesie nie udało mi się jeszcze w 100% zweryfikować.


3 komentarze:

  1. Tak jakoś ten (zbyt) krótki wpis poprawił mi nastrój od samego rana... Od wczoraj chodziłam mocno wkurzona (ach, te pożytki i nie-pożytki płynące z małżeństwa - wiadomo - rodzina podstawową komórką społeczną!) i zaczęłam się zastanawiać czy czasem palnięcie komuś w miskę nie jest zdrowsze niż kulturalne trzymanie emocji w ryzach. I z tą refleksją udaję się do pracy, postanawiam jednakowoż nie testować tam metody chłopców z Twojej wsi.
    Pozdrawiam!
    Storm
    P.S. Nierozważnie przesłuchałam kawałek szalonego hita i mam uzasadnione obawy, że będzie siedział mi w głowie przez cały dzień... Ratuuuuuuuuunkuuuuuuuuuu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra muzyka, smaczne zakąski, wino i przyjazna atmosfera, nie ma to jak w domu - po hicie został mi uraz psychiczny :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Buhaha jak mogłam przegapić tak radosny i optymistyczny w swym przekazie wpis ;)
    A te cyferki to takie konieczne przy dodawaniu postów? :D

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

Archiwum

Obserwatorzy

Kontakt

mail: verm@onet.pl